Nopeimmin yhteydenotto onnistuu verkkosivuillamme oikean alalaidan chat-ikkunassa. Palvelemme myös sähköpostitse [email protected] ja puhelimitse 08 415 415 73.
Tilausvahvistus
Tilausvahvistus lähtee järjestelmästämme tilauksella käytettyyn sähköpostiosoitteeseen automaattisesti heti, kun tilaus on tehty. Jos et ole saanut sitä sähköpostiin, kannattaa tarkastaa ensimmäisenä roskapostikansio. Mikäli ei löydy sieltäkään, on mahdollista että automaattisessa lähetyksessä on ollut häiriö tai tilaus ei ole tullut perille. Voit varmistaa asian olemalla yhteydessä asiakaspalveluumme. Voimme etsiä tilaustasi nimelläsi ja käyttämälläsi sähköpostiosoitteella.
Tilauksen seuraaminen
Kun tuotteet lähtevät kuljetukseen, saat sähköpostiisi tilauksen seurantanumeron.
Kun tilaus on noudettavissa, saat siitä ilmoituksen tekstiviestillä ja sähköpostilla.
Jos haluat tarkastaa tilauksesi tämän hetkisen tilanteen, voit selvittää tilanteen chatissa.
Tilauksen muuttaminen
Tilauksen muuttaminen on mahdollista, kun tilaus on vielä käsittelyssä eli sitä ei ole vielä lähetetty. Mahdolliset hintaan vaikuttavat tuotemuutokset voivat kuitenkin olla rajallisia. Esimerkiksi jo maksetuissa tilauksissa tilauksen kokonaissumman muuttaminen ei pääsääntöisesti ole mahdollista.
Muuttaaksesi tilausta olethan yhteydessä asiakaspalveluun. Voimme etsiä tilaustasi nimelläsi ja käyttämälläsi sähköpostiosoitteella.
Tilauksen peruminen
Pyrimme ilmoittamaan asiakkaillemme sähköpostilla tai puhelimitse, jos toimitusaika eroaa normaalista.
Tilauksen peruuttaminen onnistuu, mikäli tilausta ei ole vielä toimitettu.
Asiakas voi peruuttaa tilauksensa, mikäli toimitus ei ole tapahtunut kohtuullisessa ajassa. Jos haluat perua tilauksen, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme.
Myös Lumise pidättää oikeuden tilauksen perumiseen ja asiakkaan rahojen palauttamiseen.
Sinua voisi kiinnostaa myös...