Siirry pääsisältöön
Kaikki kokoelmatTilaaminen, maksaminen ja palautusoikeusOngelmatilanteet
Ostamani tuote on viallinen tai ei vastaa kuvausta
Ostamani tuote on viallinen tai ei vastaa kuvausta

Ohjeet reklamaation tekemiseen ja takuupalautukseen.

Miika Nikander avatar
Tekijä: Miika Nikander
Päivitetty yli 2 vuotta sitten

Artikkelin sisältö

  1. Reklamaatio vai tuotteen palautus?
    - Milloin on kyse reklamaatiosta?
    - Milloin on kyse palauttamisesta?


Reklamaatio vai tuotteen palautus?

Milloin on kyse tuotteen reklamaatiosta?

Tuotereklamaatio tulee tehdä, mikäli tuote...

  • on rikkinäinen

  • on vioittunut

  • siitä annetut tiedot eivät vastaa todellista tuotteen kuntoa

Milloin on kyse tuotteen palauttamisesta?

Mikäli tuote ei muista syistä vastaa toivottua etkä siksi halua pitää tuotetta, on kyse tuotteen palauttamisesta. Tuotepalautukseksi luetaan esimerkiksi seuraavat tilanteet, joissa tuote...

  • ei ole haluamasi kaltainen

  • ei ole sopivan näköinen tai värinen

  • ei vastaa ajattelemaasi käyttötarkoitusta

Mikäli tilanteessasi on kyse tuotepalautuksesta, tutustuthan palautusohjeisiimme.

Miten tuotteen reklamaatio tehdään?

Voit tehdä reklamaation ottamalla yhteyttä chat-palveluumme sivun oikeasta alareunasta tai lähettämällä meille sähköpostia [email protected]. Chat-palvelu on nopein kanava olla yhteydessä meihin!

Muistathan aina valokuvata reklamoitavat tuotteet.

Usein kysyttyä reklamaatioista

Maksaako reklamoitavien tuotteiden lähettäminen takaisin teille? Mikäli ostamasi tuote on reklamoitu ja se lähetetään takaisin meille, ei tästä koidu sinulle kuluja. Me vastaamme lähetyskuluista puolestasi.

Jos lähetät tuotepalautuksia samassa lähetyksessä reklamoitavan tuotteen kanssa, on koko lähetyksen toimittaminen meille maksutonta. Suosittelemme pakkaamaan lähetyksesi aina yhteen pakkaukseen.


Sinua voisi kiinnostaa myös...

Vastasiko tämä kysymykseesi?