Hoppa till huvudinnehåll
Spåra och ändra en order
Miika Nikander avatar
Skrivet av Miika Nikander
Uppdaterad för mer än 2 år sedan

Bekräftelse av beställning

Orderbekräftelsen skickas automatiskt från vårt system till den e-postadress som angivits för beställningen så snart ordern har registrerats. Om du inte fått ett ordererkännandei din e-post, det första du bör göra att kontrollera din skräppost. Om du inte hittar den i er skräppost är det möjligt att det har uppstått ett fel i den automatiska leveransen eller att beställningen inte har kommit fram till oss. Du kan verifiera detta genom att kontakta vår kundtjänst. Vi kan söka efter din beställning med hjälp av ert fullständiga namn eller igenom den e-postadress du använder.

Spåra din beställning

När produkterna åker från vårt lager får du ett spårningsnummer via e-post.

När beställningen är tillgänglig för upphämtning får du ett meddelande via SMS eller e-post. Om du vill kontrollera aktuell status för din beställning kan du kontakta vår kundtjänst.

Ändra din order

Det är möjligt att ändra beställningen medan er order fortfarande behandlas, dvs. det har ännu inte skickats. Alla produktändringar som påverkar priset kan dock vara begränsade. Till exempel, för redan betalda produkter, är det som regel inte möjligt att ändra det totala beloppet för ordern. För att ändra din beställning, vänligen kontakta kundtjänst. Vi kan söka efter din beställning med ert fullständiga namn eller med den e-postadress ni använder.

Avbryta en beställning

Vi strävar efter att informera våra kunder via e-post eller telefon om leveranstiden skiljer sig från normen. Du kan avbryta din beställning om beställningen ännu inte har levererats. Kunden kan annullera sin beställning om leveransen inte har skett inom rimlig tid. Annullering av beställningen måste meddelas till vår kundtjänst. Lumise förbehåller sig också rätten att annullera beställningen och returnera kundens pengar.


Fick du svar på din fråga?