Hoppa till huvudinnehåll
Alla samlingarBeställnings- och returpolicy Problem med produkten du köpt?
Produkten jag köpte är felaktig eller matchar inte beskrivningen
Produkten jag köpte är felaktig eller matchar inte beskrivningen
Miika Nikander avatar
Skrivet av Miika Nikander
Uppdaterad för mer än 2 år sedan

Reklamation eller retur av produkten?

När bör ett produkt missnöje göras?

Ett produkt missnöje måste göras om produkten

  • Är trasig

  • Är skadad

  • Den information som lämnas motsvarar inte produktens faktiska skick

När handlar det om att returnera en produkt?

Om produkten av andra skäl inte motsvarar önskat och du därför inte vill behålla produkten sker en reklamation. Produktreturer inkluderar till exempel följande situationer där en produkt

  • Är inte som du vill att den ska vara

  • Ser inte ut som den ska/ färg etc

  • Inte matchar den avsedda användningen du tänker på

Om din fråga gäller en produktretur, läs våra returinstruktioner. Om det däremot är ett missnöje hittar du instruktioner om hur du gör ett missnöje klagomål nedan.

Är du missnöjd med produkten?

Du kan göra ett missnöjes klagomål genom att skicka ett e-postmeddelande [email protected]. Kom alltid ihåg att fotografera de produkter som ska reklameras.

Vanlig fråga:

Kostar det mig att skicka tillbaka produkten jag klagar på?

Om produkten du köpte har begärts att skickas tillbaka till oss står vi för fraktkostnaderna. Om du skickar produktreturer i samma försändelse som den produkt som begärts, är leveransen av hela försändelsen till oss gratis. Vi rekommenderar att du alltid packar dina försändelser i ett paket.


Fick du svar på din fråga?