Siirry pääsisältöön
Palautusoikeus ja -ohjeet

Kuinka pitkä palautusaika on? Miten palauttaminen tapahtuu? Mistä löydän palautusohjeet? Onko palautukseni käsittelyssä?

Miika Nikander avatar
Tekijä: Miika Nikander
Päivitetty yli vuosi sitten

Kaikilla käyttämättömillä tuotteilla on täysin ilmainen 100 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus sekä 100% tyytyväisyystakuu. Palautusoikeus ei koske lahjakortteja tai muita aineettomia tuotteita.

Huomioithan, että tuotteen on oltava käyttämätön ja muuttumaton eli täysin jälleenmyyntikuntoinen myös tuotepakkauksensa osalta. Pidätämme oikeuden olla hyväksymättä palautusta, mikäli palautettu tuote ei ole jälleenmyyntikuntoinen (ei koske takuun alaisia palautuksia). Voit itse miettiä hyväksyisitkö "vähän kokeiltua" tuotetta uutena. Emme korvaa palautusohjeen vastaisesti palautettujen tuotteiden lähetyskustannuksia.

Palautusohje

Mikäli haluat palauttaa tai vaihtaa ostamasi tuotteen, toimi seuraavasti:

1. Lisää paketin sisälle täytetty asiakapalautuslomake tai vastaavat tiedot paperilla vapaamuotoisena. Tarvittavat tiedot:

  • Tilausnumero (MT-alkuinen numero kuitin oikeasta yläkulmasta)

  • Nimesi

  • Osoitteesi

  • Puhelinnumerosi

  • Tilinumerosi mahdollista hyvitystä varten

  • Mitä tuotteelle tehdään?

    • Palautus ja maksun hyvitys

    • Vaihto toiseen tuotteeseen

2. Paketoi tuote hyvin kuljetuksen ajaksi. Parasta on lähettää tuote alkuperäisessä toimituspaketissaan. Pahvinen paketti kestää kuljetuksen paremmin kuin muovipussi. Sotke alkuperäinen toimitusosoite sekaannusten välttämiseksi. Ethän tee merkintöjä tai liimaa pakettikortteja tuotteen myyntipakkaukseen.

3. Vie paketti Postiin tai Matkahuoltoon ja säilytä saamasi kuitti, jotta lähetystä voidaan tarvittaessa seurata. Palauttaminen onnistuu asiakaspalautuksena veloituksetta osoitteeseen:

Asiakaspalautus Lumise Oy, Teollisuustie 17, 96320 ROVANIEMI

  • Matkahuollon palautuskoodi: 9506918

  • Postin palautuskoodi: 625603

Huolehdithan, että palautuksesi lähtee asiakaspalautuspakettina, jolloin palautus on sinulle maksuton. Emme hyvitä palautusohjeen vastaisesti palautettujen tuotteiden lähetyskuluja! Älä maksa mitään postille/matkahuollolle pakettia lähettäessäsi.

4. Tuotteen veloitus hyvitetään, kun palautus on käsitelty ja todettu palautusehtojen mukaiseksi. Palautuksen lähettämisestä sen käsittelyyn kuluu tavallisesti noin viikosta kahteen. Odotathan kärsivällisesti viestiä palautuksen käsittelystä. Jos palautuksen lähettämisestä on kulunut reilusti yli kaksi viikkoa, voit olla meihin yhteydessä, niin tarkistamme palautuksen tilanteen.


Sinua voisi kiinnostaa myös...

Vastasiko tämä kysymykseesi?